Beste badmintonteams van Nederland streden in Wijk om NK-titels

In het weekend van 25 en 26 juni waren de sporthallen op Mariënhoeve het toneel voor de NK Competitieteams van Badminton Nederland (de Nederlandse badmintonbond).

Hier kwamen van vrijwel alle divisies in heel Nederland de winnende teams uit de reguliere competitie bij elkaar om uit te maken wie de allerbeste teams van Nederland per divisie zouden worden van dit jaar.

Wij waren host van het toernooi en ons jeugdteam had een wildcard gekregen om mee te doen. Tobias, Tijs, Roman en Fallon hebben dus de Wijkse eer verdedigd.

Er werd op alle banen - in 2 volle hallen tegelijk - gespeeld. Zoveel badminton was nog niet eerder te zien in Wijk!

De talrijke bezoekers werden gastvrij en enthousiast ontvangen in Wijk en hebben kunnen genieten van een flink aantal topbadmintonwedstrijden van de beste spelers van Nederland!

Het bestuur bedankt alle vrijwilligers voor hun bijdrage tijdens dit weekend.

De winnende teams vind je op de site van de badmintonbond, zie https://badmintonnederland.toernooi.nl/sport/winners.aspx?id=CFB70026-4D8D-4363-95A5-570D0BD97B50