Vrijwilligers gezocht

BC Ricochet is geheel afhankelijk van vrijwilligers. Zij maken het mogelijk dat we allemaal lekker kunnen badmintonnen.

Op dit ogenblik hebben we zowel in de Jeugdcommissie (junioren) als in de Technische commissie (senioren) behoefte aan aanvulling, maar ook op andere vlakken (zoals onder andere het up to date houden van de website en hulp bij fondsenwerving en ledenwerving) zijn vrijwilligers van harte welkom en hard nodig.

Mogelijke werkzaamheden zijn:

• Nieuwe leden opvangen en deze wegwijs maken op de vereniging.
  • Activiteiten en clubkampioenschappen (mede)organiseren
  • Nauw samenwerken met de trainer
  • Competitieteams samenstellen (in overleg met de trainer). Met name bij de junioren regelen van begeleiding en vervoer bij de competitie
  • Zorgen dat de banen zijn opgezet voor training en competitie
  • Bestelling van shuttles (in overleg met bestuur)
  • Zorgen voor de administratieve afwikkeling met de Bond van de diverse competities
  • Regelen met Stichting WijkSport van zaalhuur voor speelavonden, competities en clubkampioenschappen
  • Bijhouden van de website: (zelf maken en/of) plaatsen van content
  • Contact onderhouden met de technische support van de website
  • (Helpen bij) promoten van acties voor leden- en fondsenwerving; voorbeeld: contact met de Bond en/of een distributeur voor het verspreiden van folders voor ProbeerBadminton, het aanmaken van QR-codes voor de boekjes van de de Grote Clubactie of collecteren bij de Jantje Beton-collecte (waarvan de helft van de opbrengst voor de club is)

Uiteraard worden deze werkzaamheden verdeeld over de leden van de commissies. Het zou daarom prettig zijn als we de commissies kunnen uitbreiden.

Vereiste: enthousiasme

Heb je belangstelling neem dan contact met het bestuur via email: secretariaat@bc-ricochet.nl

of spreek ons aan op de baan.