Clubkampioenschappen 2022

Op 1 mei kon Ricochet, voor het eerst in 3 jaar, eindelijk weer haar clubkampioenschappen organiseren. In de opzet daarvan zijn sinds jaar en dag ‘s ochtends de (heren- en dames)dubbels, vervolgens de single-finales (waarvan de voorronden al gespeeld waren op de reguliere speelavonden) en ‘s middags werkte iedereen zich in het zweet met de mixen.

Dit zijn alle winnaars, mensen bij die al jaren spelen, maar ook die pas sinds kort spelen!

Enkel heren A

1. Robert-Inge

2. Niek-Dania

3. Mark-Agnes

De dag werd afgesloten met de altijd supergezellige barbecue.

Het bestuur van BadmintonClub Ricochet bedankt de vrijwilligers die deze fantastische dag weer mogelijk hebben gemaakt.

Foto's van deze dag staan op onze Facebook-pagina.

In het weekend van 25 en 26 juni is - in Wijk bij Duurstede - het NK voor teams - dat belooft een groot spektakelstuk te worden!

Kom ook kijken naar de snelste racketsport ter wereld; dat kan overigens ook op de speelavonden op woensdag en vrijdag. Je hoeft niet eens een racket mee te nemen als je het zelf een keer wilt proberen: dat kun je van de club lenen.

BadmintonClub Ricochet bestaat al meer dan 50 jaar. In het najaar starten opnieuw ProbeerBadminton-lessen speciaal voor mensen die willen kennismaken met de sport en de basistechnieken en -vaardigheden onder de knie willen krijgen. Ook kinderen zijn natuurlijk welkom; je kunt vanaf 4 jaar al kennismaken met de sport!