Over Ons

Welkom bij Badmintonclub Ricochet!

Badmintonclub Ricochet is opgericht op 21 juni 1971 en speelt in Wijk bij Duurstede, op sportcomplex Mariënhoeve (adres: Lekdijk Oost 15A; 3961 MB).
Onze speelavonden zijn op woensdag en vrijdag.

Je kunt bij ons zowel op recreatief niveau als op competitieniveau spelen.

Ook de jeugd is van harte welkom. Op woensdagavond zijn de jeugdtrainingen. Ook de jeugd kan ervoor kiezen om aan de competitie mee te doen.

De thuiswedstrijden van zowel junioren als senioren zijn op de vrijdagavond in de maanden september tot en met half februari.

Word ook lid van onze vereniging. Kom eens langs. Wij bieden je de mogelijkheid een aantal keer met ons mee te spelen. Dat kost je helemaal niets. Zo kun je zelf ervaren of badminton bij je past. Wij hebben een racket voor je klaarliggen. Neem je sportkleding mee en maak kennis met onze club. Ook kun je voor 40 euro een strippenkaart aanschaffen waarmee je 10x kunt spelen.

Wil je meer informatie, klik dan op een van onderstaande links:

/Bestuur

/Statuten