Wij doen mee aan de NOC*NSF Nationale Sportweek!

Zoveel mogelijk Nederlanders laten genieten van sporten en sportief bewegen: dat is waar de NOC*NSF Nationale Sportweek van 16 tot en met 25 september 2022 om draait. Juist nu is dat belangrijk. De sportdeelname is namelijk als gevolg van de coronacrisis drastisch afgenomen en nog lang niet terug op het oude niveau. Onder jongeren is de terugloop relatief het grootst. Dit terwijl voldoende beweging juist zo gezond voor je is. Ook onze club grijpt de Nationale Sportweek aan om mensen uit de omgeving te laten (her)ontdekken wat badminton met je doet.

Ontdek wat badminton met je doet

Tijdens de Nationale Sportweek openen we de deuren zodat alle inwoners van Wijk nij Duurstede zelf kunnen ontdekken wat badminton met je doet.

Doe mee!

Je kunt natuurlijk een keertje komen kijken en meedoen tijdens de Nationale Sportweek. Je kunt vrijspelen op woensdag- en vrijdagavond. De trainingen zijn op woensdagavond. De thuiswedstrijden van de competitie zijn op vrijdagavond.

Vanaf de eerste week van oktober begint de perfecte kennismaking met de sport: voor slechts € 25 leer je dan in 10 lessen de basis van het spel! Meer informatie en inschrijven: www.ProbeerBadminton.nu.

BadmintonClub Ricochet

Op onze website, https://bc-ricochet.nl/, staat nog veel meer info: de leuke activiteiten gedurende het seizoen, hoeveel teams competitie spelen en nog veel meer nieuws!

Meer informatie

Wil je meer informatie over onze club of over de activiteiten tijdens de Nationale Sportweek, neem dan contact op met of kom gewoon langs op woensdag- of vrijdagavond in de sporthal.

Wil je meer algemene informatie over de NOC*NSF Nationale Sportweek, kijk dan op: www.nocnsf.nl/nationale-sportweek.