Zomerbadminton (vrijspelen) in juli en augustus

In juli en augustus 2021 is er weer elke week, ook dit jaar op de woensdag, de mogelijkheid om te komen vrijspelen, of je nu wel of geen lid bent.

Hoe laat? - Van 19.30 tot 21.30 uur.

Waar? - In de badminton-/korfbalhal in het witte hallencomplex op sportpark Mariënhoeve, Lekdijk Oost 15A, Wijk bij Duurstede.

Kosten? - Voor niet-leden slechts € 2,50 per persoon per avond. Dus ook vrienden of ouders zijn welkom, zodat ze zelf kunnen spelen en dan merken dat badminton niet voor niets de snelste racketsport ter wereld is en dat we bij BadmintonClub Ricochet geen campington spelen! En wie in deze periode lid wordt, kan in september nog 4x gratis komen spelen voordat het lidmaatschap ingaat.

BadmintonClub Ricochet viert dit jaar ook het 50-jarig jubileum! Dit doen we in ieder geval op zaterdag 4 september in de sporthal, maar naast diverse online activiteiten in de afgelopen coronaperiode, zoals online bingo en online pubquizzen, zullen er gelukkig ook weer nog meer offline activiteiten mogelijk zijn in de komende periode, zoals probeerbadminton (10 kennismakingslessen voor slechts € 25,-) en hét nieuwe Jeugdprogramma van Badminton Nederland (de Nederlandse badmintonbond), voor kinderen van 4 tot en met 12 jaar (zie www.bamito.nl). Ook ouders van kinderen in deze leeftijdsgroep kunnen, als zij dat willen, hier hun steentje aan bijdragen tijdens de trainingen.

Meer informatie of aanmelden: secretariaat@bc-ricochet.nl en/of jeugd@bc-ricochet.nl, Albert van Kuijk, 06-55088967.